Wsparcie Klienta i Szkolenia

Wsparcie Klienta i Szkolenia to zespół wspierający eksploatację łącznie ponad 200 śmigłowców W-3 Sokół, SW-4 oraz Mi-2 w wersjach wojskowych oraz cywilnych na całym świecie. 

Obszary działalności:

Zarządzanie Wsparciem Klienta 


Menadżerowie Wsparcia Klienta są w stałym kontakcie z Klientami wspierając Użytkowników śmigłowców zarówno w aspektach technicznych, jak i handlowych.

Aby sprawdzić, czy jesteśmy w stanie spełnić Twoje wymagania i skoordynować wszystkie działania, których potrzebujesz, skontaktuj się z jednym z nich (pełne informacje poniżej)

Zarządzanie zamówieniami


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, wspieramy eksploatację śmigłowców naszej produkcji poprzez zawieranie umów serwisowych, kompleksowe monitorowanie ich realizacji oraz pojedynczych zamówień złożonych przez Klientów w obszarze dostaw części zamiennych, usług serwisowych, a także obsług R&O, począwszy od złożenia zapytania ofertowego, aż do jego finalizacji.

Bierzemy również czynny udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej w zakresie logistyki i wsparcia technicznego.

Dbamy o spełnienie wymagań wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością opartego na certyfikatach na zgodność z normami AS9100 oraz AQAP2110.

Obsługa Techniczna


Nasz zespół certyfikowanych mechaników w ramach Organizacji Obsługowej wg PART 145 realizuje usługi serwisowe u Klientów na całym świecie na wszystkich poziomach obsługowo-serwisowych :

  • Organisational (O-level) 
  • Intermediate (I-level) 
  • Depot (D-level)

Szkolenia


Oferujemy szerokie możliwości szkoleniowe dla pilotów oraz personelu technicznego w zakresie pilotażu oraz podstawowej obsługi śmigłowców W-3, SW-4 oraz Mi-2, a także szkolenia specjalistyczne w zależności od potrzeb Klienta w ramach zatwierdzenia Ośrodka Szkolenia Lotniczego wg PART 147.

Inżynieria Wsparcia Produktu


Jako producent śmigłowców W-3, SW-4 oraz Mi-2 zapewniamy ciągłą aktualizację i dostęp do dokumentacji technicznej oraz wspieramy Użytkowników w zakresie dodatkowych modyfikacji wyposażenia. Polityka Udostępniania Publikacji Technicznych PZL-Świdnik

 

Kontakty


Szef Zarządzania Wsparciem Klienta:


Jarosław Krupski
E-mail: jaroslaw.krupski@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6140

Menadżerowie Wsparcia Klienta:


Piotr Buczek – Zagraniczni Klienci Rządowi 
E-mail: piotr.buczek@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6884

Agata Kosior – Klienci Cywilni
E-mail: agata.kosior@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6071

Michał Krociel – Marynarka Wojenna, Straż Graniczna, Policja, TOPR
E-mail: michal.krociel@leonardo.com
Tel.:  +48 81722 5575

Robert Majcher – Polskie Siły Powietrzne
E-mail: robert.majcher@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6308

Paweł Paszkowski – Polska Armia, Siły Lądowe
E-mail: pawel.paszkowski@leonardo.com
Tel.: +48 81722 5281

Szkolenie Lotnicze


Marcin Sikorski
E-mail: marcin.sikorski@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6872

Inne:


Tel..: +48 81722 5716
Fax: +48 81722 5625
E-mail: PL-CustomerSupport.AW@leonardo.com

Publikacje techniczne

Publikacje techniczne