Wsparcie Klienta i Szkolenia to zespół wspierający eksploatację łącznie ponad 200 śmigłowców W-3 Sokół, SW-4 oraz Mi-2 w wersjach wojskowych oraz cywilnych na całym świecie.
Obszary działalności:
Zarządzanie Wsparciem Klienta
Menadżerowie Wsparcia Klienta są w stałym kontakcie z Klientami wspierając Użytkowników śmigłowców zarówno w aspektach technicznych, jak i handlowych.
Aby sprawdzić, czy jesteśmy w stanie spełnić Twoje wymagania i skoordynować wszystkie działania, których potrzebujesz, skontaktuj się z jednym z nich (pełne informacje poniżej)
Zarządzanie zamówieniami
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, wspieramy eksploatację śmigłowców naszej produkcji poprzez zawieranie umów serwisowych, kompleksowe monitorowanie ich realizacji oraz pojedynczych zamówień złożonych przez Klientów w obszarze dostaw części zamiennych, usług serwisowych, a także obsług R&O, począwszy od złożenia zapytania ofertowego, aż do jego finalizacji.
Bierzemy również czynny udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej w zakresie logistyki i wsparcia technicznego.
Dbamy o spełnienie wymagań wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością opartego na certyfikatach na zgodność z normami AS9100 oraz AQAP2110.
Obsługa Techniczna
Nasz zespół certyfikowanych mechaników w ramach Organizacji Obsługowej wg PART 145 realizuje usługi serwisowe u Klientów na całym świecie na wszystkich poziomach obsługowo-serwisowych :
- Organisational (O-level)
- Intermediate (I-level)
- Depot (D-level)
Szkolenia
Oferujemy szerokie możliwości szkoleniowe dla pilotów oraz personelu technicznego w zakresie pilotażu oraz podstawowej obsługi śmigłowców W-3, SW-4 oraz Mi-2, a także szkolenia specjalistyczne w zależności od potrzeb Klienta w ramach zatwierdzenia Ośrodka Szkolenia Lotniczego wg PART 147.
Inżynieria Wsparcia Produktu
Jako producent śmigłowców W-3, SW-4 oraz Mi-2 zapewniamy ciągłą aktualizację i dostęp do dokumentacji technicznej oraz wspieramy Użytkowników w zakresie dodatkowych modyfikacji wyposażenia. Polityka Udostępniania Publikacji Technicznych PZL-Świdnik
Kontakty
Szef Zarządzania Wsparciem Klienta:
Jarosław Krupski
E-mail: jaroslaw.krupski@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6140
Menadżerowie Wsparcia Klienta:
Piotr Buczek – Zagraniczni Klienci Rządowi
E-mail: piotr.buczek@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6884
Agata Kosior – Klienci Cywilni
E-mail: agata.kosior@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6071
Michał Krociel – Marynarka Wojenna, Straż Graniczna, Policja, TOPR
E-mail: michal.krociel@leonardo.com
Tel.: +48 81722 5575
Robert Majcher – Polskie Siły Powietrzne
E-mail: robert.majcher@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6308
Paweł Paszkowski – Polska Armia, Siły Lądowe
E-mail: pawel.paszkowski@leonardo.com
Tel.: +48 81722 5281
Szkolenie Lotnicze
Marcin Sikorski
E-mail: marcin.sikorski@leonardo.com
Tel.: +48 81722 6872
Inne:
Tel..: +48 81722 5716
Fax: +48 81722 5625
E-mail: PL-CustomerSupport.AW@leonardo.com